Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти

 
Расширенный поиск

51270 Сообщений в 4425 Тем- от 1584 Пользователей - Последний пользователь: antixxrist

24 Сентября 2018, 21:14:54
Форум черкасских велобайкеровВелопоездки и велопутешествияВелопутешествияОтчеты и результаты (Модераторы: Billy, Pavka, Edwardpo)Трохи Польщі
Страниц: [1] 2 3   Вниз
Печать
Автор Тема: Трохи Польщі  (Прочитано 5239 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« : 11 Июня 2016, 01:18:20 »

Трохи Польщі і не лише.

Куриця не птиця, Польща не заграниця - любимий вислів прикордонних жителів.
Трохи байок та картинок з моєї поїздки.
Як не завжди, план намалювався за 2 тижні до поїздки. Було два варіанти доїзду - через кпп Польщі та кпп Словаччини з велосипедом. Варіанти автобусом відпали, потрібно пройти кордон пішки. Вибрано пішохідний пункт перетину кордону з Словаччиною кпп Малі Селменці/Velke Slemenci.


Похідний набір в дорогу.

Черкаси - Київ на маршрутці до вокзалу, а далі потягом в Ужгород, так як у запланований день не вийшло виїхати, то в Ужгород якраз почалися дощі...


Вокзал в Ужгороді

 Від Ужгорода до кпп 20 км по дощу не приємно проїхалися, але на кордоні мене чикало кафе з борщем та гарніром з кавою (72 грн.), Таких порцій я давно не бачив, вони величезні!!!!



?Кордон, він лише для пешиків та велосипедистів. На Укр пункті довго не могли просканувати паспорт, дівчина говорить що тут ходять із словацькими та румунськими, а от рідні сканер давно не бачив, забув які вони))). На словацькому "вікні" взяли паспорт, а митник глянув зверху на рюкзак, запитав за куриво та алкоголь і чи маю гроші... все, більше вони нічого не згадали, що там потрібно питати, з цікавістю оглядали гаджети на кермі. І за 20 хв кордон перейдений. Чому так? Цей пункт зроблено для повернення родинних зв'язків та інтеграції, а ще багато словаків приїзджають купляти на укр. ринок за одягом, хімією, конфетами та алкоголь/цигарки.



?Перші метри у Словаччині по дощу, дощ капав всю дорогу до Прешова / Presov.
Перша поломка на невеликому підйому перед містечком Vranov nad Top?ou Вранов над Топлю. Порвався цепок, притому дуже підступно і нахабно, а проїхано 114 км по рівнині, попереду гори, які вже розпочиналися, і промокло все не до кісток завдяки дощовику, але ноги мокрі. Ночівля планувалася у Закопане, але дощ із вітром змусив коригувати плани. Тому перед Прешовим в кафе з wifi заброньовано номер по дорозі. Гугл говорив, що їхати до ночівлі 60 км, а як виявилося всі 85 км.
Місто Прешів нічим не вразило, лише навчальними польотами 2-ох гвинтокрилів із місцевого військового аеродрому.



 При поїздці по країні у селах попадаються жахливі будинки в яких живуть роми, єдине що їх відрізняє від словаків, то це кількість дітей.
У містечку Sabinov злегка перекус із двох стаканів йогурту та рогаликів з Lidl.




Вел на парковці Lidl

На годиннику 19 година по центральноєвропейськиму, сонце не виглядало із-за хмар, похолодало, але дощ закінчився. Розпочалася гонка до ночівлі по горбиках.

Тут я добавлю сегменти з Страви.
Check out this segment on Strava: https://www.strava.com/segments/7911683 — Lipany - Pust? pole climb
Сегменти деякі не вийшли, бо їх роблять люди яким начхати на милування краєвидами з вершини.


За 30 км до ночівлі темрява повністю опустилася, але бравий ліхтар на Cre освітлював дорогу пречудово. У містечеу Stara Lubovna на АЗС куплено мегабургер на вечерю. Ще трохи і готель/гестхаус у містечку Nowa Lubovna знайдено. Мене уже чекали, в номер дали пивну крушку з чаєм, іншого вже і не хотілося.




Трек на Страва Check out my 213,3 km Ride on Strava: https://www.strava.com/activities/596533062
Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
Samokat
Велобайкер
***
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 247



Просмотр профиля WWW
« Ответ #1 : 12 Июня 2016, 01:12:21 »

далі буде? Улыбка
Записан

Жизнь как езда на велосипеде: если перестанешь крутить педали - обязательно упадешь.
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« Ответ #2 : 13 Июня 2016, 01:58:28 »

3 червня 2016
Ранок виявився дуже важким для ніг. Вечором не зроблено масаж для ніг і як наслідок на ранок вони дубові. Не висохло повністю взуття і чуть боліла голова. Але погода хороша із поясненням сонця, погоду обіцяли без дощу до кордону панства.


Виїзд о 8 ранку до магазину Lidl за сніданком. На сніданок ріжки, шинка, йогурт із булкою і банани в дорогу. В минулий день від голоду допомагали батончики із Атб, дуже хороша річ для підкидання дров у котел.


Перед стартом перевірив вільні місця у Закопане, залишилися лише у хостелі із назвою яка нагадує совок, тому всю дистанцію розбив на уявні частинами - Спіська Бела, кордон, Закопане, Чорний Дунаєць, кордон, перевал із кордоном і Бєльсько.
Нова Любляна - Спіська Бела, дорога проходить по долині річки Попрад, то верх то трохи вниз. Загалом без серйозних тягунів. Не їзда, а повноцінне задоволення.


Спіська Бела - кордон 1, на виїзді із Спіська невеликий парк із озером і велодоріжка до повороту на Високі Татри. Хороша доріжка із двома мостами і 4-ма накритими зонами відпочинку довжиною 9 км. З одної сторони дорога через лісосмугу із річкою, з іншої поле з видом на гори.



 На шляху зустрілося десь 10 роверистів. Їзда на велодоріжкі як скачки із кобетою))) Але це стосується лише цього випадку. Спочатку трохи із невеликим тягуном, а у кінці повне задоволення від спуску!


Після доріжки невеличкі гірські поселення і дорога потроху пішла вгори. Почалися гірськолижні села з бугелями різної довжини, найменший це метрів 120 у городі із підсвіткою. В селі Здяр почався крутячок. Check out this segment on Strava: https://www.strava.com/segments/7794987 — Zdiar Climb.
Згодом добавлю скріни із Веловюєра.
За селом ще один шмат сегменту 3 категорії, наклони 15%... передачі явно бракувало.
Check out this segment on Strava: https://www.strava.com/segments/667574 — ?diar - Sedlo pod Pr?slopom (I/67)



Кожна робота винагороджується крутим спуском, на спуску зустрів групу шосерів які працювали в гору. По шляху поменшало автомобілів, які йшли на Польщу прямо, а дорога на Закопане повела лівіше із підйомником. Хмари починали розходиться і це прогнозувало хороший вид на Високі Татри. Але в Закоранах виднілася дощова хмарка.


 До кордону Словаччина- Польща дорога спускався униз.



На Польській стороні велися будроботи дороги, про прикордонників нагадували закритті вікна на кпп.


Кордон-Закопане, Польща поки що нічим не відрізнялася від Slov, але вид покраще на Татри і підйом не такий крутий по віражах.

Check out this segment on Strava: https://www.strava.com/segments/4004790 — ?ysa Polana climb.
На кожній парковці обов'язково у вихідні касир із талончиками на стоянку, молодці, не поспориш. За кругом де дорога йшла на Новий Тарг і Закопане, вершина 1124 метра.


 Завжди після хорошої роботи - хороший спуск. Але не просто у Закопане, а на наступну горку вгору. На крутих віражах розкочегарив до 55 км/год, вище ніхт. На наступному підйомі накрапав дощик, тому на спуску по мокрій дорозі краще не ризикувати із рюкзаком на шосерів.
Check out this segment on Strava: https://www.strava.com/segments/5422319 — Ch?ab?wka - Jaszczur?wka DH



Чимось Закопане виділяється, чому туди всі їдуть і всі про це місце знаються якось відразу не видно. Там лише гори і сніг, все. Але автобусів із туристами сотні..
Трохи центральної вулиці Закопане.



На виїзді із Закопане якраз стояла хмарка де йшов дощ, але чим блище до епіцентру хмари, тим він сильніший і холодніший, брррр....


У містечку Чорний Дунаєць дощ злизали коти. Але перед містечком ще одне чудо із велодоріжкою від Новий Тарг до Трстени, довжиною за 70 км!! Проект передбачає будівництво велодороги навкруги Високих Татріа із бюджетом 6.765.996,45 EUR.
Тут все про проект http://www.szlakwokoltatr.eu/
Завидуйте мовча....



Чорний Дунаєць - кордон - перевал із кордоном.
За містечком дорога суха, ледь попутний вітері магазин з йогуртом. В містечку екав джек-пот із йогурту, крайзерок, соку і бананів.


Дорога постійно йшла у них і в одному із спусків закінчилася Польща і неочікувано почалася Словаччина.


За містечком Бобров почався легкий підйом по хорошому асфальту. Але у селі Оравська Полгора права сторони дороги розбита від прокладання каналізації. Хотілося злізти і йти пішки, як дорога шатала і кидала, відчувалася кожна нерівність, це було щось жахливе.... все продовжувалося 12 кілометрів. Це були найчажці кілометри. Все закінчилося в Єлесній, якраз на початку крутячку до перевалу. Але перевал брався легко, сегмет Страви геть смішний.
Check out this segment on Strava: https://www.strava.com/segments/4701629 — Korbiel?w (od S?owacji)
І ось о 20:20 перевал і кордон Словаччина-Польща, 3 переход за день))).



До місця ночівлі ще залишалося 48 км, але...
Кордон - Бєльсько Бяла.
Після перевалу спуск із середнім градієнтом -3% та довжиною 12.5 км. Швидкість доходила до 70 км/годину. Головним завданням було спуститися до повних сутінків, задача виконана. Внизу добавив яскравості китайський Кре ліхтар, які всі його мають, а інші куплять. Тут у регіоні велосипедисти катають із якимись лазирами та блимаками, якими, можна, збити лише нло)))) В Жівіцу попав у невеликий тяну автомобілів, всі спішили на нічну роботу. Так як велосипедом заборонено їздити на дорогах для автомобілів та автомагістралях, то прийшлося крутити по старій дорозі.
Тут інфа про знаки та штрафи.

Вночі їхати легше, але швидкість падає відчутно. І ось ця Бєльсько, місто із 170 тис населення, але не реальних розмірів. Хоч ночівля у центрі, але їхати 10 км.
Фініш о 22:50.
Ітого за день 206 км і 2 км підйому по Страва.
Check out my 206,2 km Ride on Strava: https://www.strava.com/activities/597712424
« Последнее редактирование: 13 Июня 2016, 02:09:39 от saab » Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« Ответ #3 : 13 Июня 2016, 15:49:44 »


Що у рюкзаку?
Усіх цікавить як і що з собою брати в дорогу. І так,
1. Справний і налаштований ровер, якщо це Європа, то шосер чи гібрид із багажником чи без.
2. Документи, закордонний паспорт із діючою візою, укрпаспорт, водійське посвідчення.
3. Спортивна страховка, ліпше оформлена у ЄС, або наша без франшизи.
4. Велошлем, велоперчатки.
Далі із фото.
5. Рюкзак, у мене це Quechua Aspez на 30 л.
6. Реінковер для рюкзака.
7. Велоперчатки, два комплекти форми Orbea, велошлем.
8. Дві нові камери, хомути різної довжини, + 1 камера у під сидінням.
9. Велозамок, вижимка, ключ спицний, мигалка.
10. Хороший ніж, не дуже замітний.
11. Вітаміни швидкорозчинні, аспаркам!
12. Наколінники Craft.
13. Зарядка для телефону, аккамулятор на 4500 мАп.
14. Пластикова карта укрбанку з гривнями і польська карта із золотими, посвідченнч, паспорти.
15. Баф оригінал, велоноски.
16. Пульсометр Sigma, мегаліхтар з акамуляторами та зарядкою.
17. Велочехол для потягу, дощовик цілісний ( без замків), зручно надягати поверх рюкзака.
18. Жилетка сигнальна! Для Польщі обов'язково у темний час доби.
19. Насос до 130 псі, 8 атм.
20. Дві фляги, менше не рекомдую!
21. Мультититул із набором.
22. Гігієна і газетка.
В рюкзаку ще інший одяг та лайтові лапці.
Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
hooll
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 1306



Просмотр профиля
« Ответ #4 : 13 Июня 2016, 15:56:45 »

Скільки важить заплічник з усім скарбом? Улыбка
Записан

... ветер в голове попутным не бывает...
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« Ответ #5 : 13 Июня 2016, 17:15:29 »

Вага повного спорядження 8 кг 200 грам.
Важке металічне - мультититул, 4 дзвіна цепка, вижимка, аккамулятори, камери і одяг із катону.
Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
Alexey
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 272


гонщег


Просмотр профиля WWW
« Ответ #6 : 13 Июня 2016, 18:04:36 »

Малаца, Серё !!
мичта, но сцу)
Записан

Keep calm and be a sexy bastard.
Powered by lupyna.company
Topman
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 381

096восемь168241


Просмотр профиля
« Ответ #7 : 14 Июня 2016, 08:50:55 »

Сегрію, як тобі вистачає калорій щоб взяти ті  вершини??
Записан
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« Ответ #8 : 14 Июня 2016, 13:26:36 »

Сегрію, як тобі вистачає калорій щоб взяти ті  вершини??

Дуже просто - їж почаще і побільше.


Розміри теж мають значення.

« Последнее редактирование: 14 Июня 2016, 13:31:02 от saab » Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« Ответ #9 : 15 Июня 2016, 23:41:47 »

Поки пам'ять свіжа.
15-06-16
Я у Польщі катаю другий тиждень.
Інші дні буду добавляти згодом.

Поїздка на 4 перевали.
Перед цим ми проїхали частину шляху у зворотньому напрямку, а тепер спробуємо промчати петлю пана Адамчика.
Старт о 12:50.
Маршрут - Бельсько - вул. Гірська - перевал Przegibek 685 м - Меджиборське Бельське - ГЕС Порабка - Порабка - перевал Мала Букова - Тарганіце - перевал Бласякувка - Живецьке озеро - Меджиборське - перевал до Бельсько - Бельсько.
Сам перевал на вулиці Гірська я опишу згодом.
Після повороту наліво у Меджиборському повз Бедртонку, після 2 км виїзд на греблю ГЕС.




В Порабкі виїзд на нескладний тягун 3 категорії

prze?. Targanicka ca?o?? (z Por?bka, Wielka Puszcza)
Довжина 7.1 км, набір висоти 234 м, макс висота 601 м, з середній градієнтом 3.3%, а макс градієнтом 24.8%!!!
Спочатку все гладко на новому асфальту, дорога потроху вверх. Аж до лівого повороту. Після цього погіршилася дорога і пішла різко вгору. Останні 400 метрів з градієнтом за 12%. Не їхалося, а шагалося як по ступеньках з пульсом 180...

Графік + карта

Сегмент - https://www.strava.com/segments/2719114

На вершині поменшало, пульс 190... в очах потемніло і чуть почало водити. Але який класний швидкий спуск на дорогу до Андрюховичів, тримай кермо та гальма і котись по закручений вуличках Тарганіце.
Після спуску новий перевал.

prze??cz Kocierska - od znaku do szczytu 3 категорії.
Сегмент https://www.strava.com/segments/5795555
Довжина 3.9 км, набір висоти 274 м, макс висота 722 м, з середній градієнтом 7.1%, а макс градієнтом 22%.
Спустилися у Малопольське воєводство, а закінчення підйому у Шльонському.
Підйомник брався важко після попереднього перевалу, пульс не відновився і відразу працювати.

Графік

Карта + графік.


На середині перевалу хороший вид на долину та Андрюховичі, але позаду хмари...



До вершини не просто їхалося, головне тримати пульс. Але позаду покпщався трактор типу Т-25 який легко обходить і повзе далі наче по рівнині. За ним стати важко, у нього прицеп із рогами, тому ніяк не покатає. На вершині попереду показалася дощова хмара.
Фото центрального входу у парк Бескидський Малий.


Спуск очікував бути дуже цікавим і екстремальним, головне спуститися до дощу. Середня швидкість на спуску 45 км/ год, макс - 56 км/год.
Якраз після проїзду світлофру, який регулює вузький роз'їзд на ремонті мосту, почався дощ. По теплому дощу їздити одне задоволення на швидкості 35 км/год.
В містечку Цена, дощ закінчився, але залишилися величезні потоки води на спуску до Живецького озера. Не спуск на велосипеді, а сплав на катамарані.
Prez озеро хорошо їхати, але холодно.
На греблі Живецького озера води поменшало, подальший заплив переходить у їзду.

Гребля та ГЕС



По маршруту останні перевал на Бельсько, мабуть найскладніший підйом на нього.
 G?rska 237 Climb 2 категорії.
Страва https://www.strava.com/segments/1169382
Довжина 6.5 км, набір висоти 331 м, макс висота 671 м, з середній градієнтом 5.1%, а макс градієнтом 11.2%
Графік

Карта


Дома велосипед після дощу почувався чистим.


Ітого
Евент https://www.strava.com/activities/610036387
Дистанція - 77.6 км
Час - 3 год 12 хв.
Набір висоти - 1877 м
Середня швидкість - 24.2 км/год
Максимальна швидкість - 69.1 км/год.








« Последнее редактирование: 15 Июня 2016, 23:46:59 от saab » Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« Ответ #10 : 17 Июня 2016, 13:00:17 »

Gora Zar
Стандартний маршрут на перевал із Бедьська та спуск до Меджибродського озера. Нічого особливо, окрім двох сегментів Страва.
Bielsko-Bia?a, Brz?ski 4 категорії
https://www.strava.com/segments/7807383
Дистанція 1.6 км, набором 80 метрів, з середнім градієнтом 4.9%  та макс 17.8%. Максимальна висота 445 м.
Підйом від Ліпніцкої вулиці у район Ліпніцке.


Але там цікавий лише початок сегменту. Це 400 метрів з більше чим 10% підйомом.


Після крутого спуску по завивистим вуличках до вул. Гірська знову підйом, але це вже підйом на перевал.

przegibek od przystanek petla do szczytu 3 категорії
https://www.strava.com/segments/5285400
Дистанція 4 км, набором 200 метрів, з середнім градієнтом 5%  та макс 13.8%. Максимальна висота 632 м.






Підйом розпочинається ще від вул. Живецькп, але основна робота від джерела.


Спочатку це пряма з незначним лівим поворотом. Після крутого лівого заставляє серце працювати до рівнини з видом на долину. На перевалі стоїть кафешка та здоровенна парковка для автомобілів.
В хороший день на цей перевал постійно піднімаються всі, і шосери, і Мтбешники, і гібриди із корзинками))) Всі крутять по різному та на різних швидкостях, ні разу не бачив, щоб хтось йшов пішки!!



........
Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« Ответ #11 : 25 Августа 2016, 21:00:10 »

Продовжу далі описувати горки та дороги Польщі та сусідніх країн.

Все описується не послідовно.

Найкрутіша гура!

Думка про цю гору не покидала ще з початку червня 2016 року. На цю гору повинен виїхати будь-який поважаючий себе велошосер. Для МТБешників існують багато варіантів, деякі ще безбашеніші.

Як пише польська Вікіпедія - Magurka Wilkowicka (909 m) – czwarty co do wysoko?ci szczyt Beskidu Ma?ego, тоїсть четверта вершина по висоті у Малих Бескидах. Високі Бескиди через сідловину.

to
Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« Ответ #12 : 11 Сентября 2016, 23:17:24 »

У Че жаліються на пляж та Дніпро, не благодійні велосипедисти)))).
А ось як плчжують поляки на півдні.





Жалієтесь на дороги? Отримайте.




І це все Польща.
Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« Ответ #13 : 24 Сентября 2016, 21:13:34 »

Проїхався я сьогодні 24-09-16 на місцеве льотнісько аероклуб в Бєльську чи Bielsko-Biala Aleksandrowice.

Все там проїзджав рядом, але так і не закочував. В цей день погода не льотна, але при мені злетів 1 гвинтокрил та два одномоторних малих латічки. Ще на полі відбувалися змагання з авіамоделювання.

Хотілося глянути на другу половину недавно відкритої велодоріжки за 3,5 млн. злотих!!!

<a href="https://youtube.com/v/hlTyVfwO6Ds" target="_blank">https://youtube.com/v/hlTyVfwO6Ds</a>

Вся петля 3000 метрів, це не лише вело, а ще й для пішоходів та 1000 метрів для ролеристів. По всій ділянці траси стоять мусорки та лавочки, 3 місця для відпочинку з стоянкою для ровежів!...

Нова ділянки траси.


Вело+пешо, перегороджено бардюрами з обох сторін. Ширина велодоріжки десь 3 метри.


Пішоходи знають своє місце!


Стоянка для ровежа


Лавочки та накриття


Фото погані, буду брати фотоапарат.

Річка Вапеніца Wapienica


Дорога до водосховища.


Дорогу поклали недавно, в тому році осінню. Лісовози ще не встигли вбити.


В деякий місцях на спуску лісова дорога файна.


Але не завжди в Польщі все рівне та гладке. Дорогу не оновили до повного кільця. Далі лише на МТБ.


На льотніську один із кругових відрізків Страви - https://www.strava.com/segments/12345260


В цей день було дуже вітряно, та і мішали діти на біговелах.

І на останок, як же тут заганяють велосипедистів такими знаками, хоча дехто точно їздить не менше 10 км/год )))))


Зимовий комплекс Денбовец D?bowiec.





Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2236


Просмотр профиля
« Ответ #14 : 08 Октября 2016, 00:34:01 »

Часовка в Устроні і Чехія.

25-09-16 неділя +12С

Ранок виявився дуже холодним, швидке похолодання без звикання дуже важке. Самого рання о 7:45 тепло вдягнувшись вирушив у західному напрямку до Устроні на гонку на час - часовка. На гонці ганяли мої знайомі, а сам я втратив форму після хвороби((

Із самого ранку погода не радувала, але вітру, майже, не було. З 9 ранку почало прогрівати сонце, що давало хоч якусь надію на дорогу. До Бренни дорога відома як на ровежі так і самоходом, але завжди, та і більшість пропускають поворот))))
До самої Бренни дорога рівна і без цікавих місць, а от Бренни через Гуркі Маве до Устроння дорога із хорошими поворотами та спусками, що не дає нудьгувати та додає драйву.

Перед виїздом я не вияснив де старт/фініш, тому в ту сторону звідки їхали інші шосери. Так як то гонка на час в гору до Ровніци, то старт зробили внизу на мосту, дорогу перекрили для руху всіх транспортів, на старті я побачив багато рятівників та кілька автомобілів поліції, організація краща чим будь-яке змагання в Україні (це ті які я бачив).
Приїхав я вже на самий кінець, якраз фінішував останній гонщик і відкривали дорогу. 

І я сам проїхався до вершини, але дуже слабо....
Сегмет https://www.strava.com/segments/1775401
Більшість дороги я крутив головою на види які проглядалися крізь листяні дерева, на мимо пролітаючих донизу шосерів та пропуску *** забруднювачів повітря авто.

Вказівники та шмат дороги.



На вершині


До речі, в'їзд на гору платиний для авта, за парковку!


Статистика сегмента:
Distance: 5.2 km
Elev Gain: 443 m
Avg Grade: 7.5 %
Max Grade: 31.4 %
Climb cat: 2
Min Elevation: 372 m
Max Elevation: 769 m
KOM athletes: 383
KOM time: 16:10
KOM speed: 19.4 km/h
KOM VAM: 1432
KOM RP: 5.21 W/kg



Середній градієнт хороший, але максимум лякає.
Все до 3 км йшло ідеально, але от остатні метри давалися не легко із такими краєвидами, особливо остатні 300 метрів схожі на рівнину, але ж то не рівнина.

Нагородження планували в центрі о 14 годині,





Тому я вирішив проїхати в Чехію, яка за 13 км.
Місто Чешин яке межує із Чехією та містом Чеською Чешиною.


Ратуша та ринок


Кордон просто переходиться, переїзджається, перепливається)
Стоять лише знаки кордонів і все, ніякого кпп та прикордонників.
 
Два берега - польський та чеський.


Чехія, Чеська Чешина.


На вїзді в Європу.


Почта


Вибори

То є вона - не Юля, Паула)))

Ратуша та площа


Місцевий колорит, дуже декоративний елемент.


В чеських магазинах торгують китайці та вєтнамці, чехи у них як продавці. Ресторани та кафе то це Лю-лю-кебап та інше із східної кухні - сірійці, алжирці, ліванці та ще якісь із близького сходу особи... Після такого розумієш, Європа вже не та, або Польща ще та.

Чехія і без нього, та ну....

20 крон та 15 крон.

По дорозі назад невелий перекус у Чешині і швидкий рух проти вітру по автодорозі...

Посилання на страву - https://www.strava.com/activities/724509943/
Ітого
Дистанція: 105,9 км
Набір висоти: 1286 м
Середня шв.: 21 км/год (але здається більше, так як страва писала, а я жував)



Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
Страниц: [1] 2 3   Вверх
Печать
Перейти в:  

Подпишитесь на RSS-ленту!