Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти

 
Расширенный поиск

51274 Сообщений в 4425 Тем- от 1584 Пользователей - Последний пользователь: antixxrist

26 Сентября 2018, 07:21:46
Форум черкасских велобайкеровВелогаражВеломастерскаяМодернизация (Модераторы: Billy, Pavka, Edwardpo)Узнаем правду о покрышках
Страниц: 1 [2]   Вниз
Печать
Автор Тема: Узнаем правду о покрышках  (Прочитано 10591 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
tim-tom
Веломонстр
*****
Offline Offline

Сообщений: 1171



Просмотр профиля WWW
« Ответ #15 : 25 Апреля 2016, 00:17:08 »

Бла-бла-бла. Оце я називаю агресивним маркетингом. Налили води, насипали пафосу про ціну і про "прорайдерів", що використовують ці шини. Дайте Watts - всьо, конструкції випробувальних стендів описані в даній темі. Але звичайно це вихід - писати тони тексту, якщо немає короткої і зрозумілої аргументації.
Записан

Alex_Gan
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 260


велостримлайнер


Просмотр профиля WWW
« Ответ #16 : 25 Апреля 2016, 07:08:19 »

Атуальний стан стенду.  Думаю, що роботи з ним залишилось днів на 5, але маю зробити перерву, щоб "підігнати хвости".  Відео даю для того, щоб було з чим порівнювати "до" і "після". Зараз це "До" Улыбка

https://youtu.be/5VqvrMIJqXc
Записан

Всего лишь человек
prosst
Велобайкер
***
Offline Offline

Сообщений: 126


Просмотр профиля
« Ответ #17 : 25 Апреля 2016, 16:41:39 »

як вже точно буде працювати, і небагато це по часу займе - можу заїхати на двох полусліках Швальба і Кенда. Цікаво, чи буде якась велика різниця між полусліком і "тракторами". По піску то я і сам бачу що є, а от на рівній поверхні - якось не дуже і відчувається
« Последнее редактирование: 25 Апреля 2016, 16:43:35 от prosst » Записан
Alex_Gan
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 260


велостримлайнер


Просмотр профиля WWW
« Ответ #18 : 25 Апреля 2016, 21:54:36 »

Тест при заданих умовах займає десь 15 хвилин. Але це при одному тиску, одному навантаженні і на одній поверхні.

 Тобто, хочемо перевірити на різніх поверхнях (їх буде 3), то це вже 45 хвилин. При різних навантаженнях то там можна скільки хочеш тестувати. Так само  і з тиском. Але я думаю, достатньо двох тестів з різним тиском. А якщо починати комбінувати, типу, а як краще по нерівній поврехні - з меншим тиском, чи з більшим?,  то...тестування може розтягнутись надовго Улыбка Я планую скласти таблицю тестів, де будуть визначені основні варіанти, типу програма мінімум і програма максимум, для складання повної характеристики.

Зараз бачу, що навантаження у вигляді пружинного кантера не годиться. Надто велика погрішність. Буду шукати інший спосіб, наприклад гантелі Улыбка Або щось на зразок, через поліспаси.

Також спідометр, який показує тільки цілі км\год також не підходить. Потрібно бачити десяті долі, бо, наприклад, на швидкості в 15 км\год погрішність в 1 км\год це цілих 10%.
Записан

Всего лишь человек
Alex_Gan
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 260


велостримлайнер


Просмотр профиля WWW
« Ответ #19 : 25 Апреля 2016, 21:56:11 »

Ещё про покрышку Tannus:
– низкое сопротивлении качению действительно возможно, если этот компаунд не нагревается при сжатии. То есть, если раньше я не мог представить механизм, при котором эта покрышка может нормально ехать, то сейчас это представление есть.  Если свойства материала уникальны, то это возможно.
Записан

Всего лишь человек
Alex_Gan
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 260


велостримлайнер


Просмотр профиля WWW
« Ответ #20 : 26 Апреля 2016, 15:13:53 »

Знайшов новий метод вимірювання. Замість тримання конкретної швидкості (що складно з таким примітивним обладненням)я вирішив заміряти середню швидкість. Але велокомпьютери не дають нормаьного результату, тому довелось вимірювати пройдений шлях. Час я і так заміряю, тому середню можна вирахувати, знаючи час та шлях.

 
 Цей метод дав хороші результати - максимлаьна  похибка скоротилась від 13% до 4%.
Проте, результаи не показують релаьну потужність в ваттах, або опір в ньютонах. Поки щи я не знаю, як видалити з даних вплив електричних та механічних втрат у самому стенді.
 Але залишаеться можливість порівняння різних покришок. Якщо взяти якусь за 100%, то можна, опираючись на її результати, вирахувати різницю для інших.

 Також можна скористатись наявними даними, якщо дістати точно таку покришку, опір якої вже відомий, і повторити тест в максимально наближених до оригіналу умовах.
Записан

Всего лишь человек
Alex_Gan
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 260


велостримлайнер


Просмотр профиля WWW
« Ответ #21 : 29 Апреля 2016, 15:35:08 »

Провів перші навчальні тести. Вже є цікаві результати: http://hpv.com.ua/2016/04/porivnyalni-testi-prokrishok-na-20-dyuymiv/

Записан

Всего лишь человек
tim-tom
Веломонстр
*****
Offline Offline

Сообщений: 1171



Просмотр профиля WWW
« Ответ #22 : 08 Июня 2016, 16:18:37 »

Підживлю тему. Вкотре підтверджується теза про ширину і безкамерність

http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/schwalbe-big-one-2016 -
ось покришка для піску 2.35" для 29 дуже низькі шипи і напевно не жорсткий каркас, вага 440 і 500(для умовно безкамерного і безкамерного виконання - TL-easy відповідно) (в безкамерній установці автор допускає зниження опору кочення на 2,5-5 Watt в порівнянні з покришкою установленою з бутиловою камерою ) тобто при тиску 25 psi покришка покаже десь біля 10,8 Watt опору.
Опір коченню за рівного тиску нижчий ніж у топових шоссейних покришок типу
http://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/continental-grand-prix-tt-2016


при 60 psi топова шосейна забере 13,9 Watt
при 55 psi жирна піскова шина забере всього 11,8 Watt при використанні камери і біля 9 Watt при безкамерній установці.

Мінус big one - низький захист(проколостійкість), він десь на рівні Continental
Speed King. І очевидно, що покришка не буде довгожителем. Але в сумі для комфортного катання це nobrainer.
ps
не забуваєм що є ще аеродинамічний опір і вага покришки, тому звичайно на значних швидкостях буде даватись в знаки ширина.
Записан

maxiskore
Велотормоз
*
Offline Offline

Сообщений: 4



Просмотр профиля WWW
« Ответ #23 : 29 Сентября 2016, 10:42:03 »

Стає все цікавіше.  Вчора зчепився в суперчці з представником http://tannus.info/
(повнотільні шини).  Можливо пришлють, або привезуть таку шину для тестування. Чесно кажучи, мій скептецизм зашкалює Улыбка Але, раптом і правда "революція у світі велосипедних покришок" (так каже їх реклама)?

 Може хтось має таку, або пробував їздити? Бо в мене подібні були тільки на "Зайчику" Улыбка



Правда за ту ціну, що вони хочуть, можна купити, як мімнімум дві покришки високого клласу, або 4 середніх.

Кажуть, що пробіг однієї шини 8000 км. Якщо я купляю 4 покришки замість їхньої однієї, то кожній з них потрібно буде пройти всього по 2000 км...

 Коротше кажучи - дуже схоже на повний розводняк.

Олексію, привіт.
Проїхав на танусах 7000. Сподобалось. Ніякого розводняка. Дуже зручна штука для новачків. Заявлені 6000 тищ відкатали і, чесно кажучи, ще 2к спокійно проїхали б. Задня стирається більше але зміна передньої на задню покришок додасть ще 2к до пробігу. В Іспанії температура асфальту заскакувала за 50 по Цельсію і НІОДНА латка не тримала...
Насправді дуже якісний і цікавий каучук. Просто збиває з пантелику пафосні фрази "революція" і т.п. А так дійсно класна штука яка матиме свого покупця з часом.
Записан

Страниц: 1 [2]   Вверх
Печать
Перейти в:  

Подпишитесь на RSS-ленту!