Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти

 
Расширенный поиск

50822 Сообщений в 4372 Тем- от 1559 Пользователей - Последний пользователь: Andrii

28 Мая 2018, 00:40:17
Форум черкасских велобайкеровВелогаражВеломастерскаяВопросы и ответы (Модераторы: Billy, Pavka, Edwardpo)Порівняння плями контакту коліс 26, 28 та 29 дюймів
Страниц: [1]   Вниз
Печать
Автор Тема: Порівняння плями контакту коліс 26, 28 та 29 дюймів  (Прочитано 1014 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Alex_Gan
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 260


велостримлайнер


Просмотр профиля WWW
« : 28 Марта 2016, 05:30:52 »



Оригінал в PNG: http://hpv.com.ua/wp-content/uploads/2016/03/Pyatna_raznyih_kolyos.zip

 Судячи з моделі, плями відрізняються настільки мало, що на асфальті колесо 29" на має ніякої переваги проти колеса 26". Звісно, при подоланні перешкод 29" буде краще.
Записан

Всего лишь человек
saab
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 2234


Просмотр профиля
« Ответ #1 : 28 Марта 2016, 22:34:09 »

А чому тоді таке переконання, що 29 краще котять на асфальті чим 26?
То у 28 колесах при 25 і 20 мм товщини покришки різниці немає? А в чому ж тоді виграш?
Записан

UR1CB*, вставка відео http://www.youtube.com/v/
Heretic
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 387



Просмотр профиля
« Ответ #2 : 29 Марта 2016, 00:03:49 »

Выигрыш в аэродинамическом сопротивлении и весе. Чем тоньше покрышка, тем проще ей воздух резать. Это в большом спорте, где каждый ватт и грамм пытаются экономить. А нам 25 комфортнее, а 28 еще лучше для покатух. Хотя и большой спорт начинает переходить на более широкие, насколько я понимаю.
Записан
tim-tom
Веломонстр
*****
Offline Offline

Сообщений: 1166



Просмотр профиля WWW
« Ответ #3 : 29 Марта 2016, 00:45:12 »

Выигрыш в аэродинамическом сопротивлении и весе. Чем тоньше покрышка, тем проще ей воздух резать. Это в большом спорте, где каждый ватт и грамм пытаются экономить. А нам 25 комфортнее, а 28 еще лучше для покатух. Хотя и большой спорт начинает переходить на более широкие, насколько я понимаю.
ради комфорта, сейчас популярны трассы с переменным качеством покрытия.
Записан

tim-tom
Веломонстр
*****
Offline Offline

Сообщений: 1166



Просмотр профиля WWW
« Ответ #4 : 29 Марта 2016, 01:25:16 »

Стосовно плями контакту. Колесо з більшим діаметром за інших рівних умов (особливо за рівної довжини плям) буде котитися легше тому, що одинакові хорди (які пляма контакту створює на ідеальному колі колеса) на різних діаметрах викликають різний момент опору коченню, тому як хорди мають різні плечі сил на різних за діаметром колах (26 і 29). На малому колі(26) плече більше, відповідно момент опору коченню теж більший. Це теорія - опір коченню зворотньо пропрорціональний радіусу колеса
А ось емпіричні висновки для всяких різних коліс з різним протектором.
https://hadland.wordpress.com/2013/01/15/rolling-resistance-theory-and-practice/

Як видно є вийнятки, але чорна результуюча(trend line) на графіку все одно підтверджує закон.
« Последнее редактирование: 29 Марта 2016, 01:27:38 от tim-tom » Записан

tim-tom
Веломонстр
*****
Offline Offline

Сообщений: 1166



Просмотр профиля WWW
« Ответ #5 : 29 Марта 2016, 01:39:53 »

А чому тоді таке переконання, що 29 краще котять на асфальті чим 26?
То у 28 колесах при 25 і 20 мм товщини покришки різниці немає? А в чому ж тоді виграш?
у ширшої покришки(за рівного тиску, коли пляма має однакову площу S1=S2) поздовжня складова плями скорочується і тим самим момент опору кочення, спричинений некруглістю зменшується. Тобто можна зменшити трошки тиск і не втратити у коченні, що додасть комфорту і амортизації. Але збільшиться вага і збільшиться аеродинамічний опір. Тому вибирати покришку поширше теж можна до певної міри. Золота середина - складна задача. Для покатушок нашою місцевістю по шоссе, я б не  роздумуючи брав найширше серед існуючого для шоссе.
Записан

Страниц: [1]   Вверх
Печать
Перейти в:  

Подпишитесь на RSS-ленту!