Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти

 
Расширенный поиск

51312 Сообщений в 4429 Тем- от 1585 Пользователей - Последний пользователь: InnaMCK

20 Октября 2018, 18:30:36
Форум черкасских велобайкеровВелогаражВелоэксклюзив (Модераторы: Billy, Pavka, Edwardpo)Відновлений Водан-Україна-Турист
Страниц: [1]   Вниз
Печать
Автор Тема: Відновлений Водан-Україна-Турист  (Прочитано 5983 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
hypercub
Велочайник
**
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 65



Просмотр профиля
« : 14 Августа 2015, 21:41:23 »

Нарешті виконав свою обіцянку: відновив до фабричного вигляду свій другий вел, багатошвидкісний дорожник "Водан-Україну-Турист" 2006р.в.
Етапи відновлення були доволі трудоємкими, довелось розібрати все до гвинтика, т.як викрадачі змінили його до невпізнаваності: зламаний механізм лівого грипшифта, недбало зафарбована рама у чорний колір, побиті обода коліс з еліпсами і вісімками, сідло ще радянських часів..
Отже все розібрав і зачистив раму та щитки дротяною щіткою на шліфмашині і вручну наждаком. В основному зачищати довелось ділянки які значно піддались корозії, в ін. місцях заводська фарба трималась дуже міцно то я там зачистив просто до матовості. Витер оброблену поверхню сольвентом і замазав алкігрунтом ГФ-021. Не знаю, можливо краще було задуть таким грунтом з балона бо після кісточки прийшлось довго зачищать рельєф. Знову витираємо зачищену грунтовку (нажд.Р-600,Р-800) сольвентом і готуємось фарбувати. Для цього вирішив застосувати нітро-алкідну аерозольну емаль Hobby Lack 400мл, дуже сподобався їхній синій металік кольором. Вирішено було придбати 2 таких балона металіка + 1 звичайний білий для щитків. Задув я все балонами, фарба дуже швидко витрачається і на перший погляд було все пофарбовано але наступного дня виявив деякі ледве помітні пробіли - з’явилася потреба підфарбувати ці ділянки, тому прийшлось купувати ще третій балон. Висновок - фарбувати треба у добре освітленому приміщенні без тіней. Отже дофарбування завершено, результатом вцілому задоволений. Обклеїв раму і вилку фабричними наклейками.
Потім взявся за трансмісію: деталі всі обмив у бензині, заднє колесо вирішив розібрати і перенабрати заново, замінюючи негодні спиці, переднє вдалось якось виправити спицями без перенабору. Конуси втулок шліфонув нульовкою від борозни, замінив шарики підшипників. Каретка теж мала борозни від зношення в чашках (мінського типу під квадрат), підшипників з сепаратором на 10шариків в продажу нема тому поставив просто на шариках.

З деталей було куплено:
комплект грипшифтів початкового рівня
пластмасові педалі Comfort
пару тросиків, пітора десятка спиць, сідло Winner
набір катафотів

 Улыбка Зібрав усе до купи, налаштував і... поїхав  Велобайкер
Зацінити можна у профільній групі Вк http://vk.com/album-36672219_219857561 та з довшою історією -> http://photo.online.ua/ukr/diawest/albums/3/

Записан

Pavka
Великий и страшный
Модератор
Веломонстр
*****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 1990


Позер с напыщенным велом, меряюсь пиписьками.


Просмотр профиля
« Ответ #1 : 14 Августа 2015, 22:09:30 »

Работа большая проведена. Особенно порадовали заводские наклейки.
Видно что руки не из ж.. у человека
Записан

Лучше быть старым пердуном чем молодым дрыстуном!  ©velokiev

Двойной атэц-героин...
Страниц: [1]   Вверх
Печать
Перейти в:  

Подпишитесь на RSS-ленту!