Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти

 
Расширенный поиск

51024 Сообщений в 4395 Тем- от 1570 Пользователей - Последний пользователь: MInych

23 Июля 2018, 01:16:43
Форум черкасских велобайкеровВеложизньВелофлуд (Модераторы: Billy, Pavka, Edwardpo)Ардис-не велосипед?
Страниц: 1 ... 26 27 [28]   Вниз
Печать
Автор Тема: Ардис-не велосипед?  (Прочитано 108974 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Alex_Gan
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 260


велостримлайнер


Просмотр профиля WWW
« Ответ #405 : 23 Марта 2016, 20:55:12 »

Тестовий відрізок має перепад висоти +1.3% і -07%.  Наприклад мій шлях до Черкас має майже такий самий середній перепад.
   Міряти швидкість на спусках немає сенсу. Лігерд дійсно швидший, проте по часу це не дає суттєвого виграшу. На підйомах втрачається більше за рахунок ваги +5 кг.  Тут головний козир як раз в тому, щоб тримати швидкість на рівнині (якщо підйомчики не затяжні, то вони проходяться по інерції).  В поїздці загальною тривалістю 6 годин на подолання затяжних підйомів я витрачаю день близько 40-ка хвилин. Тобто, більше 5-ти годин я маю ті умови, в яких аеродинаміка та опір кочення важливіші за опір скочування (подолання підйомів).

  Що до двопідвіса, або МТБ, то на асфальті, схоже на те, що чим вищий тиск в шині тим краще. Я думаю, що найкращим варіантом для асфальту будуть сліки з високим тиском и невеликою шириною. Коли будуть реальні результати - напишу детальніше.
 Думаю, що якщо поставити правильні покришки і втулки (маточини) на той самий поганий двопідвіс, він покаже результат не гірше дорогого МТБ.

 Поки що ось ті дані, які вдалось отримати: (повтор посту з "Велокиєва")


Провів тести реаьних МТБ (поганого і хорошого) (http://hpv.com.ua/2016/03/proviv-testi-mtb/). Поганий демонструє те, як впливає комплектація на характеристики, а хороший - як впливає дорога на швидкість.

  Якщо додати до теоретичного МТБ (з цього калькулятору: http://www.kreuzotter.de/english/espeed.htm) вагу в 46 кг, то на рівнині його швидкість майже точно збігається з результатами вимірювань в реальних тестах, при чому  на всіх 4-х контрольних швидкостях. (пунктиром показана теоретична швидкість з додатковою вагою). Сіра лінія справа - теоретична швидкість на хорошой дорозі.


 При збільшенні ваги на рівнині зростає лише опір кочення. Так можна порахувати швидкість велосипедів на реальній поганій дорозі за допомогою калькулятора, додаючи до своєї ваги 46 кг. Проте цей метод не спрацює, якщо ви хочете вирахувати і вплив поганого асфальт і нахилу дороги одночасно.  



 Тести проходять на ось такому асфальті:


Якщо по цифрах, то при потужності 120W ви мали б швидкість в 23 км\год на ідеальному асфальті, а на поганому - лише 20.   А для того,щоб на поганому асфальті досягти тих самих 23 км\год вам потрібно вже не 120W, а десь 165W.
« Последнее редактирование: 23 Марта 2016, 20:58:28 от Alex_Gan » Записан

Всего лишь человек
tim-tom
Веломонстр
*****
Offline Offline

Сообщений: 1169



Просмотр профиля WWW
« Ответ #406 : 23 Марта 2016, 21:54:40 »

Стоп, я може щось пропустив? На сосисці(двопідвісі) педалі крутяться чи там електромотор? Я так розумію в ісіх тестах привід від моторчику?
Записан

Alex_Gan
Велоперец
****
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 260


велостримлайнер


Просмотр профиля WWW
« Ответ #407 : 23 Марта 2016, 22:17:18 »

Всі тести на моторі. На одному і тому ж самому.
Записан

Всего лишь человек
Страниц: 1 ... 26 27 [28]   Вверх
Печать
Перейти в:  

Подпишитесь на RSS-ленту!