G-SHOCK
|
 |
« : 20 Мая 2014, 10:47:54 » |
|
Поки вилка була нова в ній було трохи красних соплєй вилка робила на них тупувато. Витер.Залив 15w.Але потіп подумав і вирішив,що у вилочних масел головний пріоритет трохи не той,який хотілось би. Намазав силіконовою змазкою Liqui Moly в тюбіку,якою мазав різинки на вікнах склопідйомників в авто(той тюбік менше зубної пасти,а стоїть 160 карбованців  ).Ефект краще...Але не те.Поршень стягує змазку в вершок камери.Потім я цю змазку розбавив розливним силіконом,щоб вона стала більш рідкою.Краще....Але з часом поршень став ніби-то залипать.Витер. Залив Трансмісійку Castrol 90w-140 4 кубика.Перше время було агонь,но через пару днів масло мігрувало а негативку,в результаті позитивка суха. Так шо туди лить?Скільки?Перечітав кучу тексту,але так конкретно і не знайшов відповіді на своє питання.
|
|
|
Записан
|
ЩО РОБИТИ В РАЗІ ДТП МОТОХЕЛП — cлужба допомоги двоколісним Працює по всій Україні. Тел.: 097 9009990
|
|
|
Shark
|
 |
« Ответ #1 : 20 Мая 2014, 11:06:18 » |
|
Magura для своих вилок, предлагает лить в воздушную камеру, свое же Suspension Blood Type 5. Где-то читал что оно соответствует стандарту ISO VG68 - "компрессорное масло" или "масло для направляющих"
|
|
|
Записан
|
«Ничто не может сравниться с простым удовольствием прогулки на велосипеде». Джон Кеннеди
|
|
|
Pavka
Великий и страшный
Модератор
Веломонстр
   
Offline
Пол: 
Сообщений: 1991
Позер с напыщенным велом, меряюсь пиписьками.
|
 |
« Ответ #2 : 20 Мая 2014, 11:11:15 » |
|
А почему масло уходит в негатив, да еще и вязкая трансмиссионка ? У меня 5 кубиков 15w хватает на год в позитивке....
|
|
|
Записан
|
Лучше быть старым пердуном чем молодым дрыстуном! ©velokiev
Двойной атэц-героин...
|
|
|
G-SHOCK
|
 |
« Ответ #3 : 20 Мая 2014, 11:45:36 » |
|
Я не можу пояснити феномен міграції масла в негативку.Вика не спускає. Може під тиском його якось пропихує через манжет  Але я качаю всього 5 бар для своїх 80кг.Сам не розумію в чому причина може бути.Але воно перетікає туди це 100%. Може ще одну впихнуть різінку сюди 
|
|
« Последнее редактирование: 20 Мая 2014, 11:57:44 от G-SHOCK »
|
Записан
|
ЩО РОБИТИ В РАЗІ ДТП МОТОХЕЛП — cлужба допомоги двоколісним Працює по всій Україні. Тел.: 097 9009990
|
|
|
|
G-SHOCK
|
 |
« Ответ #5 : 20 Мая 2014, 22:19:56 » |
|
Справа в тому,що це бсолютно новий ремкомплект.Проїхав отсили 500км.Ну зараз накчаю в вилку 150псі.Вранці перевірю чи не спуска.
|
|
|
Записан
|
ЩО РОБИТИ В РАЗІ ДТП МОТОХЕЛП — cлужба допомоги двоколісним Працює по всій Україні. Тел.: 097 9009990
|
|
|
G-SHOCK
|
 |
« Ответ #6 : 22 Мая 2014, 08:41:49 » |
|
А хто підкаже яка різниця між сірими і чорними пильнікми?
|
|
|
Записан
|
ЩО РОБИТИ В РАЗІ ДТП МОТОХЕЛП — cлужба допомоги двоколісним Працює по всій Україні. Тел.: 097 9009990
|
|
|
Tementi
|
 |
« Ответ #7 : 30 Мая 2014, 00:28:29 » |
|
Цвет )))
|
|
|
Записан
|
|
|
|
G-SHOCK
|
 |
« Ответ #8 : 11 Июня 2014, 10:41:02 » |
|
Пререробляв вилку з соло на дуал еір,і коли глушив перепускній клапан,який перепускав тиск з позитивки в негативку(коли вилка без навантаження)виявив,що масло мігрувало в негативку сама через нього. Зараз в позитивці 90 псі в негативці 0.Масло не перепускає т.я під клапаном різинка. Короче мораль така.Якшо це соло еір то масла повинно бути рівно 2,5 кубика на такому рівні воно не достає до канавки по якій йде повітря(якшо хтось буде перебирать).Ось фотка.  Хоча мануал пише 3 кубика.Але 3 це забагато я перевірив  Доречі коли масло не мігрує,хо вилки став 130мм до цього був 110мм  От така історія)))))
|
|
« Последнее редактирование: 11 Июня 2014, 10:48:44 от G-SHOCK »
|
Записан
|
ЩО РОБИТИ В РАЗІ ДТП МОТОХЕЛП — cлужба допомоги двоколісним Працює по всій Україні. Тел.: 097 9009990
|
|
|
Pavka
Великий и страшный
Модератор
Веломонстр
   
Offline
Пол: 
Сообщений: 1991
Позер с напыщенным велом, меряюсь пиписьками.
|
 |
« Ответ #9 : 11 Июня 2014, 11:18:51 » |
|
А зачем на дуал переделал. Мне соло больше понравилась работа и безгеморность накачки. Дуал вечно качаешь верх-низ чтобы нормально настроить, да еще и негативка мелкого обьема, насос пока отсоединишь - потерял давления четверть 
|
|
|
Записан
|
Лучше быть старым пердуном чем молодым дрыстуном! ©velokiev
Двойной атэц-героин...
|
|
|
G-SHOCK
|
 |
« Ответ #10 : 11 Июня 2014, 12:01:05 » |
|
Ну знаеш я хотів спробувати,чи вийде в мене такий апгрейд.Тим більше я нічого не купляв для цього.Токарний станок трохи інсрументу і гоу  Ніколи не пізно все повернути назад  От ще цікавий момент.Коли в негативці "0" а в позитивці десь 5 бар.Вилка з'їдае кожен камінчик і тріщинку,але на великих нерівностях типу бордюр,якшо його в тупу переїжать то під верх вилка вже значно тупіша,мабуть через низький тиск в негативці,а якшо накачать негативку більше тоді значно збільшується СЕГ.А якшо накачувать норму в негативку то виходить то й же соло еір. То я так і гоцаю з нульом в негативці  Сам для себе провів експеремент.Просто шоб знать.
|
|
« Последнее редактирование: 11 Июня 2014, 12:05:46 от G-SHOCK »
|
Записан
|
ЩО РОБИТИ В РАЗІ ДТП МОТОХЕЛП — cлужба допомоги двоколісним Працює по всій Україні. Тел.: 097 9009990
|
|
|
Pavka
Великий и страшный
Модератор
Веломонстр
   
Offline
Пол: 
Сообщений: 1991
Позер с напыщенным велом, меряюсь пиписьками.
|
 |
« Ответ #11 : 11 Июня 2014, 12:56:22 » |
|
Ну да, типичное поведение. Негативка подпружинивает только начальный ход вилки, потом она просто нивелируется из-за своего объема. Если вобще без негативки то при отскоке при отрыве колеса есть риск удара кишок воздушных, не мучай вилку. Негативка должна хоть и с малым давлением, либо вобще стальная пружина как на фоксятине...
|
|
|
Записан
|
Лучше быть старым пердуном чем молодым дрыстуном! ©velokiev
Двойной атэц-героин...
|
|
|
G-SHOCK
|
 |
« Ответ #12 : 11 Июня 2014, 13:34:07 » |
|
Хммм.Стальна пружина?Цікаво-цікаво.Замість гумового депфера,той шо в негативці??? А підкажи,в якому фоксі така система? Щоб я міг краще розібратись.
|
|
« Последнее редактирование: 11 Июня 2014, 13:35:44 от G-SHOCK »
|
Записан
|
ЩО РОБИТИ В РАЗІ ДТП МОТОХЕЛП — cлужба допомоги двоколісним Працює по всій Україні. Тел.: 097 9009990
|
|
|
Pavka
Великий и страшный
Модератор
Веломонстр
   
Offline
Пол: 
Сообщений: 1991
Позер с напыщенным велом, меряюсь пиписьками.
|
 |
« Ответ #13 : 11 Июня 2014, 13:35:19 » |
|
Ну да, но чтобы не ободрала внутри ногу а то потом травить будет... http://reviews.mtbr.com/files/2009/04/f100_cutout_small_mg_x.jpgПричем пружины 2, в накачанном состоянии длинная пружина сжата, а короткая нужня для смягчения конца хода при отскоке, а при работе только длинная облегчает страгивание и работу на малых ходах.
|
|
« Последнее редактирование: 11 Июня 2014, 13:43:38 от Pavka »
|
Записан
|
Лучше быть старым пердуном чем молодым дрыстуном! ©velokiev
Двойной атэц-героин...
|
|
|
G-SHOCK
|
 |
« Ответ #14 : 11 Июня 2014, 13:37:15 » |
|
Ну пружину можна одіть в термоусадку.Це цікаво. Виходить можна підібрати оптимальний тиск в негативці потім вирахувати параметри пружини і незаморачуваться з накачкою негативки))))
|
|
« Последнее редактирование: 11 Июня 2014, 13:40:49 от G-SHOCK »
|
Записан
|
ЩО РОБИТИ В РАЗІ ДТП МОТОХЕЛП — cлужба допомоги двоколісним Працює по всій Україні. Тел.: 097 9009990
|
|
|
|